PACKED stelt Zelfevaluatietool Digitale Maturiteit voor

Enkele mensen staan met laptops aan een tafel

Op 15 januari werd de Zelfevaluatietool Digitale Maturiteit van PACKED gelanceerd. Dankzij deze tool kunnen organisaties uit het brede culturele veld hun digitale maturiteit inschatten. Nu wordt de tool op twee evenementen voorgesteld.

26 februari 2019: Dig It Up

Dig It Up is een inspiratiefestival voor cultuur- en jeugdprofessionals, vol ontmoetingen met interessante mensen, technologieën en artistieke ervaringen. Op de affiche: tientallen inspiratiesessies, workshops, praktijkvoorbeelden en enkele gerenommeerde sprekers. PACKED was reeds aanwezig op Dig It Up 2018 met een presentatie over het mogelijk gebruik van Wikimediaplatformen in een lokale context. Dit jaar zal PACKED er aanwezig zijn met de helpdesk in het teken van de Zelfevaluatietool Digitale Maturiteit. Dat betekent dat u kan komen kennismaken met de tool, en eventueel onder begeleiding de vragenlijst invullen.

Meer informatie over Dig It Up vindt u op de website van Cultuurconnect.

25 maart 2019: Collegagroep Digitale Participatie

De Collegagroep Digitale Participatie is sinds 2018 de opvolger van de collegagroep Publieksbemiddeling in een digitaal tijdperk, die van 2013 tot en met 2017 actief was. PACKED is samen met FARO en enkele musea (M HKA, Middelheimmuseum en Museum M) trekker van de groep, en verzorgt er regelmatig korte presentaties. Op de bijeenkomst van 25 maart 2019 zal PACKED-medewerker Bart Magnus de Zelfevaluatietool Digitale Maturiteit voorstellen.

Meer informatie over deze bijeenkomst vindt u op de website van FARO.

26-02-2019
25-03-2019
  • Agendabericht
  • 22-02-2019