Tijdelijke verhuis Bibliotheek Koninklijk Conservatorium Antwerpen

De tijdelijke nieuwe balie van de Bibliotheek Koninklijk Conservatorium Antwerpe

Vanaf 16 augustus opent de uitleenbibliotheek van het Koninklijk Conservatorium Antwerpen in de Minervafabriek waar de legendarische Minerva-auto’s werden gebouwd. De tijdelijke verhuis is nodig wegens dringende renovatiewerken aan de bibliotheektoren.

Het boekenmagazijn verhuist naar een depot in Schelle. Magazijnaanvragen zijn mogelijk vanaf 3 september. De leeszaal blijft op de campus. Van 16/8/18 tot en met 31/8/18 is de leeszaal open van 10u tot 16u en zijn er geen weekend- en avonddiensten. Vanaf 3/9/2018 herneemt de gewone regeling met avonduren en weekenddiensten.

Praktisch

De Minervafabriek is gelegen op Karel Oomsstraat 47A, 2018 Antwerpen. U kan de pop-upbibliotheek bereiken via het kruispunt aan de Wezenberg of via het Hertoghepark, gelegen tegenover het Conservatorium.

De bel bevindt zich achter de eerste glazen deur. Indien u toch geen gehoor krijgt, kan u bellen naar de balie van de bibliotheek op het nummer 03 244 18 19. U vindt de bibliotheek op de tweede verdieping via de trap.

Voor vragen kan u terecht bij de bibliotheekmedewerkers en via bibliotheek.kca@ap.be

• 14-08-2018
  • Melissa Hodza ()