Presentatie workshop 'Cometa stap voor stap' online

Voorpagina presentatie Cometa

Op 31 januari organiseerden FARO, Vlaamse Erfgoedbibliotheek en PACKED een workshop over het Cometa-model dat ze samen hebben ontwikkeld. Cometa is een praktisch model dat werd ontwikkeld om iedereen in Vlaanderen die collectiebeschrijvingen wil maken, snel op weg te helpen. Cometa kan worden gebruikt door alle soorten erfgoedorganisaties en door zowel professionals als amateurs.

De workshop was al snel volzet en gezien het grote aantal mensen op de wachtlijst, werd beslist in mei de workshop nog eens te organiseren. De preciese datum zal worden aangekondigd op de websites van de organiserende instellingen.

De presentaties van alle sprekers werden in één document gegoten dat beschikbaar is via de website van FARO.

• 01-02-2012