ENUMERATE 2017: doe mee

Logo: ENUMERATE

Draag bij aan het onderzoek van ENUMERATE Observatory door hun online survey in te vullen. Aan de hand van 37 vragen probeert de survey een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van de stand van zaken in Europa op het gebied van digitalisering, toegang, kosten en duurzaamheid van digitale erfgoedcollecties.

Wie kan deelnemen?

Alle instellingen die een cultureel-erfgoedcollectie bewaren en hierbij gebruik maken van digitalisering kunnen participeren. Ook erfgoedbibliotheken kunnen hun bijdrage leveren door deel te nemen.

Erfgoedinstellingen kunnen nog tot 30 juni deze vierde Core Survey invullen. De vragenlijst is ook beschikbaar in het Nederlands.

Ga naar de vragenlijst

Resultaten

Dit najaar zullen de bevindingen in een onderzoeksrapport gepubliceerd worden. Op de website van FARO kan u de resultaten van de vorige survey (2015) consulteren.

Meer informatie vindt u op de website van ENUMERATE observatory en blijf op het hoogte van al het nieuws rond ENUMERATE via Twitter en LinkedIn.

• 23-06-2017
  • Webredactie (Vlaamse Erfgoedbibliotheek)