'Choices in Conservation - Practice versus Research' (ICOM-CC Graphic Documents Working Group Interim Meeting)

Koninklijke Bibliotheek van Denemarken

De Interim Meeting van de ICOM-CC Graphic Documents Working Group in 2010 wordt gehost door de Konklijke Bibliotheek van Denemarken en is gewijd aan de toepassing en verspreiding van recent wetenschappelijk onderzoek en de praktijk op het gebied van het behoud van grafische documenten.

Aan bod komen zowel voorbeelden van onderzoek naar conservering en van behandelmethoden als theoretische onderwerpen en experimentele modellen. Ook kunsttechnologisch onderzoek, conserveringstechnieken en -tools krijgen een plaats in het programma. De Interim Meeting beoogt de stand van stand van zaken te behandelen van onderzoek en conservering in de brede context van het behoud van bibliotheek-, archief- en grafische documenten.

Zie de ICOM site voor het zeer uitgebreide programma.

06-10-2010 - 08-10-2010

Det Kongelige Bibliotek, Kopenhagen, Denemarken