Studiedag '#Internet(R)evolutie! Naar sociaal-cultureel(net)werken'

Affiche Digitale Week 2012

In het kader van de Digitale Week wordt op 16 maart 2012 in het Vlaams parlement een studiedag georganiseerd met de titel ‘#Internet(R)evolutie! Naar sociaal-cultureel(net)werken’. De focus ligt op het netwerkpotentieel van het internet en de manier waarop dit ingezet kan worden in het brede maatschappelijke veld om de eigen werking te versterken.

Onderwerpen die onder meer aan bod zullen komen zijn de diverse aspecten van sociale media op vlak van e-inclusie, mediageletterdheid, privacy crowdsourcing, het gebruik van blended learning-strategieën en de mogelijkheden van cloud computing. Tijdens deze studiedag wordt ook de E-award 2012 uitgereikt. De E-award-uitreiking plaatst een aantal inspirerende e-inclusie-initiatieven in de kijker.

Meer informatie over deze studiedag vindt u op de website van de Digitale Week.

16-03-2012
  • Agendabericht