Uitnodiging DBNL-dag op 8 november

Logo DBNL-dag

Op vrijdag 8 november 2019 vindt de allereerste DBNL-dag plaats bij de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag. U bent van harte welkom voor deze informatieve en feestelijke middag. Let op: vanwege het beperkte aantal plaatsen is vooraf aanmelden noodzakelijk.

De middag start met een taartje ter gelegenheid van het 20-jarig jubileum. Daarna krijgt u als gebruiker een kijkje achter de schermen, kunt u schatgraven in DBNL en is er gelegenheid om vragen te stellen aan DBNL-medewerkers uit Nederland en Vlaanderen.

Als u wilt deelnemen aan de workshop schatgraven is het handig als u een smartphone, tablet of laptop meeneemt. Bedenk ook alvast wat uw schat is uit DBNL. Wij zijn benieuwd!

Inloop met koffie, thee en taart

14.00 – 15.00
Informatief programma (plenair)

15.00 – 16.00
Keuzeprogramma: Workshop schatgraven / Vragen stellen aan medewerkers / Wat is uw schat uit de DBNL?

U kan zich aanmelden tot 1 november.

08-11-2019
Praktisch

Koninklijke Bibliotheek Nederland

Prins Willem-Alexanderhof 5