Persbericht 2013-12-09 'Eén jaar Flandrica.be, drie keer nieuw'

Persbericht

Het persbericht n.a.v. één jaar Flandrica.be werd als e-mail verstuurd. U kunt het hier raadplegen.

De Vlaamse Erfgoedbibliotheek stelt enkele beelden in drukwerkkwaliteit ter beschikking. Ze kunnen hieronder worden gedownload. De beelden mogen enkel worden gebruikt voor pers- en promotionele doeleinden in het kader van dit persbericht.

Nieuw campagnebeeld

Man leest groot oud boek in bedMan leest groot oud boek in bed

Logo Flandrica.be

We vragen dat u het logo niet vervormd en steeds van volgoende marge voorziet, zoals aangegeven hierond:

Gevraagde marge logo Flandrica.be

Fotomateriaal

Digitalisering van de Bijbel van Anjou in de Maurits Sabbebibliotheek van de K.U. Leuven

• Bijschrift: Digitalisering van de Bijbel van Anjou in de KU Leuven Bibliotheken - Maurits Sabbebibliotheek
  • Bronvermelding: © KU Leuven - Foto: Bruno Vandermeulen

Digitalisering van oude drukken in de Universiteitsbibliotheek Antwerpen

• Bijschrift: Digitalisering van oude drukken in de Universiteitsbibliotheek Antwerpen
  • Bronvermelding: © Vlaamse Erfgoedbibliotheek - Foto: Stefan Tavernier